sEtuNtas saNg dAltOniEn

My photo
Kadang-kadang aku tak mengerti siapa diriku di tengah-tengah metafora ini..

Monday, April 11, 2011

~~tunTAs kAta WJYT vErsI kEdUA~~

                         بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

salam buat pembaca-pembaca..( mcm ramai sgt je yang baca ~~ )..xpela.. actually aku sebenarnya lupa password malah email blog aku yang lama.. kanankukiriku@blogspot.com...waa!!!! sedey2!! tp setiap yang berlaku ada hikmahnya..kini, aku  akan kekal di dalam malaysia utk jangka masa yang panjang..so mudah utk aku continue WAHAI JIWA YANG TENANG a.k.a WJYT versi kedua.

so kepada yang telah follow, aku ucapkan syukran jazilan kepada korg kerana still sudi ikut WJYT versi kedua..harap2 xdela versi ketiga..~.~''sepanjang pembikinan WJYT versi pertama, byk yang xdpt aku balas sebab ye la..password ilang cmne nak komen   ..minta maaf byk2..kepada followers WJTY.. aku akan mulakan langkah WJYT versi kedua dari sekarang!!



Wahai Jiwa Yang Tenang...versi satu dalam kenangan






5 comments:

  1. bhaha...sedih doe. yg 1st version tu ko wt time ak ade an...kesian. bakor je toshiba tu kalo lupa yg 2nd vrsion ni plak. haha

    ReplyDelete
  2. lols..tp password ni pon problem..tp seb bek dah pc dah save..wakaka

    ReplyDelete
  3. tahniah la ariff..update laju2..bley la ak tau ape ko buat kt mesia..mne tau nk kawen ke..hihi..

    ReplyDelete
  4. asal ak xbley follow ko nih?ade mslh..btw,buang la word verification 2..

    ReplyDelete
  5. ahaha..ye la lisa~~ btw, aku dah buang word verify..kalo ko xley add cmne 3 org yg len ley add??

    ReplyDelete